5. okt 2018 Leila Haugas räägib kuidas jõuda Euroopa ja Aasia turgudel lõpptarbijani ning milliseid takistusi selleks ületada tuleb.
Vaata videoülekannet:
Eksportimisest ja koostööst välisriikidega ja online-majandusest mujal maailmas.
- “Tere, mina olen väikesest Eestist…”
- Kuidas positsioneerida enda ettevõtet ja leida enda jaoks põnev turg?
- Suhete loomine ja hoidmine.
Müük Saksamaale
- Miks müüa üldse Saksamaale?
- Konservatiivsed sakslased ja e-commerce.
- Usutavus ja usaldus – kuidas seda luua?
- Võimalused ka teiste saksa keelt kõnelevate riikidega.
- Veebimüügi kiirus, logistika ja järelteenindus (data)
Müük Aasiasse
- Suured ja hullutavad Aasia turud ajavad pea pööritama igal ettevõtjal.
- Maad, milles me oleme harjunud puhkama ja aega veetma osutuvad täiesti vingeteks ekspordi sihtriikideks.
- Kas panustada või mitte ja registreerida kaubamärgid ja patendid seal?
- Kuidas Aasias suhteid luua ja hoida?
- Näide Taiwani e-commerce ettevõttest, kellest sai 6 aastaga miljonite ettevõte
Leila Haugase slaidiesitlus: