Teemahommik Markko Karuga “Kuidas konkurentidest eristuda, kui ma ei müü lõpptarbijale”

Üheks suureks takistuseks oma toote loomisel on sõnastatud tellimuse puudumine. Omades küll tootmisseadmeid ja oskusi, ei ole allhanketööd teinud ettevõtted tihti pidanud ise otsustama toode lõpliku välimuse või otstarbe üle. Kasutajakeskne arendus toimub enamasti ilma selgelt sõnastatud lähteülesandeta ning on keeruline nendele, kes on harjunud töötama konkreetse tellija vajadustest ja töökäsust lähtudes. Mis aga peab ettevõttes muutuma selleks, et olla kasutajakeskne ning millised on kasutajakeskse arenduse praktikad?

Vaata, millest rääkis Markko Karu. Kui klikkad video all olevale märksõnale, siis leiad selle koha, kus sellest juttu on.


Ostuvajadus
Kuidas tegutseda ülepakkumise olukorras
Pesupulbri näide
Ekspert ei pruugi tajuda kliendi vajadusi
Suur valik – kas hea või halb
Kuula ja saa aru
Tellimusmööbel, Sarkopi näide
Mida klient tegelikult võrdleb
Väärtuspakkumise lõuend
Näide elust
Pööra kliendi nägemine kliendi vaatlemiseks
Statistika võib olla petlik, näe suuremat pilti
Kõiges ei saa olla ühtemoodi tugev
Aga milline plaan on sinul endal?
Näide elust


Kuidas minu info jõuab otsustajateni
Milline on üldse õige hind
Tee tooteid mida ei saa omavahel võrrelda
Ära hoia ideid endale
Küsimus saalist
Kuidas jõuda uute mõteteni
Vaheotsustajatele oma idee mahamüümine
Infot on palju, aga mis on tegelikult oluline
Disainer vs insener
Lahendused leitakse ühiselt
Erinevad võimalused oma tugevuste esitlemiseks
Kuidas võrrelda hinda

 

Konkurentsieelise saavutamisel pole madal hind tingimata peamine tegur – edu võib saabuda ostja varjatud vajaduste äraaimamisega. Vaata Markko Karu  intervjuud portaalis Lõunaeestlane.ee

Jaga postitust: