Kagu-Eesti Puiduklaster ja TSENTER kutsuvad kõiki puidu- ja mööblivaldkonna ettevõtjaid
Puiduettevõtete ekspordipäevale 31. augustil Põlvamaale Taevaskoja metsade vahele
Tegemist pole pelgalt koolitusega, vaid valdkonna inimeste kokkusaamise, mõttevahetuse, eesrindliku ettevõtte külastuse ja praktiliste näpunäidetega internetiturunduse valdkonnas.
Juba 2015. a. müüdi 25% kogu ostetud mööblist internetis ja ülemaailmne mööbli müük internetis ulatus 110 miljardi dollarini. Järgmise viie aastaga prognoositakse mööbli internetimüügi kahekordistumist.
- Kas sinu ettevõte on nendeks muutusteks valmis?
- Kuidas nendest muutustest kõige enam kasu lõigata?
Nendel ja teistel seotud küsimustel arutlemegi ekspordipäeval koos asjatundjatega.
Oodatud on nii suuremad tegijad, kui väiksemad ettevõtted, kes teevad mööblit või töötlevad puitu. Tagasi ei saada ka riigiametnikke, ajakirjanikke ja puiduvaldkonna õpetajaid.
Ainus tingimus on – registreeru kuni 28. augustini SIIN. Kiire registreerimine tagab kindla koha. Tähelepanu! Arcwoodi külastusele enam registreeruda ei saa – grupp on täis. Ekspordipäevale saab registreerida niikaua, kuni kohti jätkub.
Ekspordipäeval on võimalus sõlmida koostöökontakte teiste ettevõtetega, jagada oma infot ja kuulutusi. Kuulutusi saab jagada ka tsenter.ee kodulehel.
Päevakava
Kl 10.00 – 11.20 Arcwoodi külastus http://www.arcwood.ee/
Märkus: Palun koguneda vähemalt 5 min enne, alustame täpselt
Sõit Põlvast Taevaskoja Puhkekeskusesse http://www.taevaskoja.ee/ (oma autodega, Põlva-Tartu mnt poolt tulles jääb paremat kätt, silt näitab Taevaskoja lastelaagrit)
Kl 11.40 – 12.00 Lõunasöök, ergutuskohv ja tuttavate tervitamine
Märkus: Neile, kes Arcwoodi külastusel ei osale, on võimalus ja soovitus tulla kl11.30.
Kl 12.00 – 12.10 Kas koostöö või konkurents? Hille Lillemägi, Kagu-Eesti Puiduklaster
Kl 12.10 – 13.40 Mida peab puiduettevõtja teadma internetiturundusest? Kristian Pentus, Tartu Ülikool
– Mis ülesandeid täidab tänapäeva muutuvas maailmas ettevõtte veebileht?
– Mis asi on veebilehel tehtav sisuturundus ja kuidas saaks see olla puiduettevõttele kasulik ja jõukohane tegevus?
– Kuidas kasutada Facebooki ja teisi sotsiaalmeedia vahendeid internetiturunduses?
Kl 13.40 – 14.00 Kohvipaus, uudiste vahetamine ja neuroturunduse labori seadmetega tutvumine
Kl 14.00 – 15.30 Kas üks pilt ütleb rohkem kui 100 sõna? Tanel Mehine, Tartu Ülikool
– Kust ma tean, kas mu veebileht teeb head või halba turundustööd? Veebilehtede testimine ja uuringud
– Kaasaegse neuroturunduse tarkvara ja tehnika võimekus ja võimalused veebilehtede testimisel
– Mida peab teadma veebipoodi oma kaupa pakkudes (mida ütlevad uuringud veebipoodide kohta)?
– Näited testitud veebilehtedest ja veebipoodidest
Kl 15.30 – 16.30 Ekspordinõu ja täiendav ekspordijõud
Kui endal pole firmas turundusspetsialiste ja palgata ei jõua, mida siis teha? Kalev Kaarna, TSENTER
SPARK Demokeskuse tutvustus, Kadri Arrak
Küsimuste puhul kirjuta hille@tsenter.ee või helista tel 5302 5373
Ekspordipäev on registreerunud osalejatele tasuta.
Banneri autor: Tauno (Grethe Rõõmu foto põhjal)