Kuidas müüa sakslasele läbi interneti? Kuidas müüa osalust ettevõttes või kaasata uus investor?

5. okt kl 10 – 16

Ettevõtlusnädala raames toimuv üritus TSENTRIS. Üritus on tasuta, aga vajalik on eelregistreerimine siin

Päevakava:

9.30 – 10.00 Registreerimine ja kohv

10.00 – 13.00 Kuidas müüa sakslasele läbi interneti?

Leila Haugas räägib kuidas jõuda Euroopa ja Aasia turgudel lõpptarbijani ning milliseid takistusi selleks ületada tuleb. 

Eksportimisest ja koostööst välisriikidega ja online-majandusest mujal maailmas.

  • “Tere, mina olen väikesest Eestist…” 
  • Kuidas positsioneerida enda ettevõtet ja leida enda jaoks põnev turg?
  • Suhete loomine ja hoidmine.

 Müük Saksamaale

  • Miks müüa üldse Saksamaale?
  • Konservatiivsed sakslased ja e-commerce.
  • Usutavus ja usaldus – kuidas seda luua?
  • Võimalused ka teiste saksa keelt kõnelevate riikidega.
  • Veebimüügi kiirus, logistika ja järelteenindus (data)

Müük Aasiasse

  • Suured ja hullutavad Aasia turud ajavad pea pööritama igal ettevõtjal. 
  • Maad, milles me oleme harjunud puhkama ja aega veetma osutuvad täiesti vingeteks ekspordi sihtriikideks.
  • Kas panustada või mitte ja registreerida kaubamärgid ja patendid seal?
  • Kuidas Aasias suhteid luua ja hoida?
  • Näide Taiwani e-commerce ettevõttest, kellest sai 6 aastaga miljonite ettevõte. 

Lektor Leila Haugas (Butterfly Design) tutvustab ennast nii:

Minu suurimaks unistuseks oli kunagi töötada ja toimetada rahvusvaheliselt, täiesti märkamatult on see unistus täide läinud ja uued juba ootamas. Tänaseks päevaks on kujunenud minust ekspordi-brändijuhi rolli kandev ja ka mentorina tegutsev ettevõtja, kes põhimõtteliselt ekspordib enda oskusi Aasiasse. Saksamaast pole ma saanud üle ega ümber, kuna paratamtult asetseb ta keset Euroopat ja on suurim sihtturg, kuhu ma ka varem olen eksportinud ja teen seda ka praegu. Minu praegusteks partneriteks on Jaapani, Taiwani ja mitmed Eesti väikefirmad, kellele ma osutan ärikonsultatsiooni ja ekspordi teenust. Kuigi olen viimased aastad üritanud hoida suunda Aasia poolel, siis klientide spekter, kellega töötan läbi oma klientide on päris lai: Ladina Ameerikast kuni tõesti Saksamaani. Sekka on riike, millest ma isegi polnud varem kuulnud. See kõik on täiustanud minu eelmisi kogemusi brändijuhi ja tootearendusjuhina ning usun et mõnus arusaam ärist ja disainist on minu peas olemas. 

13 – 13.30 Lõuna

13.30 – 15.30 Kuidas müüa osalust ettevõttes või kaasata uus investor?

Käsitlemist leiavad teemad:

  • Tehingu ettevalmistamine.
    • Ettevõtte sobivuse ja vajaduse vajaduse hindamine
  • Kui palju on teie osalus ettevõttes väärt?
    • Hindamismetoodika valik, andmete kogumine ja analüüs, tulemused ja näide.
  • Kuidas tehingut turustada?
  • Tehingu elluviimine.
    • Due diligence ja müügileping

Lektorist:

Andres Juhkam (partner Oasis Capital OÜ-s)
MA (majandus) ja MA (õigusteadus)
andres.juhkam@oasiscapital.ee

Andres omab ettevõtete finantsnõustamise kogemust alates 2001. aastast ning tegutseb riiklikult tunnustatud finantseksperdina alates 2008. aastast.

Andresel on Tartu Ülikoolist magistrikraadi majandusteaduses (2000.a.) ja õigusteaduses (2016.a). Andres kaitses Tartu Ülikooli õigusteaduskonnas magistrikraadi teemal “Võlgniku ja võlausaldajate huvide kaitse saneerimiskava esitamisel ja koostamisel“.

Andres on töötanud Eesti Panga pangajärelevalves ning üle 12 aasta Tartu Ülikooli majandusteaduskonnas rahanduse valdkonna õppejõuna, kus õpetatavateks aineteks olid ettevõtte rahandus, M&A, finantsriskide juhtimine ja derivatiivid ja riskikapital. Alates 2012.aastast töötab ettevõttes partnerina.

Andrese valdkondadeks on ettevõtete saneerimisnõustamine, finantsekspertiisid kohtumenetlustes ning ettevõtete/osaluste väärtuse hindamine. Ettevõtete saneerimiste valdkonnas omab Andres Eestis üht suuremat kogemustepagasit.

Jaga postitust: