Teemahommik “Kuidas konkurentidest eristuda, kui ma ei müü lõpptarbijale?”

Avaldatud: 10. märts, 2016

Ootame 23.03.2016 toimuvale teemahommikule osalema kõiki juhte, kes otsivad vastust järgmistele küsimustele:

  • Kuidas teada saada, mida mu äriklient tegelikult tahab?
  • Miks müügiosakond on hinnapäringutele vastav osakond, mitte müügiosakond?
  • Milliseid kasutajauuringuid peaksin tegema?
  • Kuidas saan oma tooteideesid testida kasutaja peal?

 

 

Üheks suureks takistuseks oma toote loomisel on sõnastatud tellimuse puudumine. Omades küll tootmisseadmeid ja oskusi, ei ole allhanketööd teinud ettevõtted tihti pidanud ise otsustama toode lõpliku välimuse või otstarbe üle. Kasutajakeskne arendus toimub enamasti ilma selgelt sõnastatud lähteülesandeta ning on keeruline nendele, kes on harjunud töötama konkreetse tellija vajadustest ja töökäsust lähtudes. Mis aga peab ettevõttes muutuma selleks, et olla kasutajakeskne ning millised on kasutajakeskse arenduse praktikad? Teemahommiku peaesineja on Markko Karu.

Päevakava

9.00 – 9.30 Kogunemine ja hommikukohv (soovi korral TSENTRI masinapargiga tutvumine)
9.30 – 11.30 Kuidas konkurentidest eristuda, kui ma ei müü lõpptarbijale, Markko Karu
11.30 – 12.00  Kohvipaus
12.00 –  13.30 Ettevõtete personaalne nõustamine, Markko Karu

Täpsem info ja küsimused: Kaido Mäesalu, kaido@tsenter.ee, tel 511 2021
Teemahommikul osalemiseks palume ennast eelnevalt registreerida siin. Registreerumise viimane tähtaeg on 21. märts. Teemahommik on kõikidele osalejatele TASUTA.

Kell 9.30 kuni 11.30 toimub teemahommiku otseülekanne veebis, vastame online küsimustele TSENTRI Facebooki lehel.

Peaesineja Markko Karu tutvustus

Tootedisaineri haridusega Markko Karu töötab igapäevaselt toodete ja teenuste arendamisega, seda nii iduettevõtte staatuses olevate kui ka rahvusvaheliste korporatsioonidega, aidates neil läbi kasutajakeskne vaatenurga ettevõtete tooteid ning teenuseid muuta konkurentsivõimelisemaks.

Markko valdab metoodikaid, kuidas tooteid ja teenuseid arendada ning on neid korduvalt praktikas kasutanud. Puidusektorist on ta aastate vältel teinud koostööd firmadega Thulema, Sarkop, Enterior, Palmatin ja KHIS. Ta on olnud Eesti tuntuimate ja edukaimate disainibüroode Velvet ja Brand Manual asutajaliige.

Markko on ka õppejõud EBSis, Eesti Kunstiakadeemias ja TÜ Pärnu kolledžis. Ta on EASi poolt tunnustatud disainijuht ja teenusedisainer.

Jaga postitust:
Tsenter