„Täna toodab inimkond umbkaudu 400 miljonit tonni plastikjäätmeid aastas“, kirjutab ÜRO keskkonnaprogramm. Sealhulgas on ka miljonid PVC-st valmistatud reklaamplakatid, mis peale ühekordset kasutamist kuhjuvad meie prügimägedele, tekitades sadades tonnides PVC-bännerite jäätmeid aastas.
ReBanner tõestab, et reklaamida saab ka jätkusuutlikult ja priiskamata. Reklaamimine on iga ettevõtja turunduse oluline osa, kuid see ei tähenda ilmtingimata, et ettevõtja peab leppima kripeldava südametunnistusega, kui peale konverentsi järjekordne tudisev PVC-st plakat prügikasti potsatab.
ReBanner on oma nime saanud tähepaarist re- (taas-, uuesti-), sümboliseerides ReBanneri eeliseid ühekordsete reklaampindade ees. Vineerist ReBanner 2.0 on vastupidav ja pilkupüüdev reklaampind – taaskasutusnarratiivi toetav tulevikulahendus, mis on juba nii mõnegi ettevõtte reklaame kandes väisanud konverentse ja naelutanud endale uudishimulikke silmapaare. Eesti Puitmajaliidu juhi Annika Kibuse sõnul sai nende ReBanner Taanis toimunud konverentsil teistelt osalejatelt väga palju positiivset tagasisidet.
Keskkonnasõbralik kolme tahuga ReBanner 2.0 on edasiarendus esimesest, kahe tahuga ReBannerist. Kompaktne, kiiresti kokku ja lahku konstrueeritav kaasaskantav ReBanner on silmapaistev ja nägus infokandja ning hea alternatiiv nõrgale paberile ja loodusvaenulikule plastile.
Moodulitest koosneval ReBanneril on 6 külge ja 8 paneeli. Iga paneeli mõlemat poolt saab kasutada, mis tähendab, et uusversioonil on kokku 16 pinda, mida sõnumitega täita. Lisavõimalusena saab ReBannerile kinnitada ka valgustuse ja dokumendi- ning visiitkaardihoidja.
Uudista rohkem infot ReBanner kodulehelt!
Kirja pani Annabel Suigusaar, TÜ praktikant