Koroonakriisi tingimustes otsivad mööblitootjad uusi lahendusi. USA tootja Sarreid LTD kasutab muutunud olukorras erinevaid digitaalseid kanaleid: müügisalongi droonivideo, sajad tootevideod ja uus digitaalne kataloog.

Ettevõtte tegevjuht tutvustab ettevõtte digitaalsete algatuste plaani oma klientidele ning tõdeb, et viimased nädalad on ka nende ettevõttes olnud erakordsed: “Covid-19 viirus mõjutab meid kõiki, kuid praeguses olukorras on mõistlik keskenduda sellele, milles võime kindlad olla. Võime kindlad olla pühendumises oma töötajate ja klientide tervise ja ohutuse tagamisele ning oma kogukonnaga ühenduses püsimisele. Ettevõte on praegusel raskel ajal keskendunud sellele, kuidas leida uusi viise oma toodete ja teenuste tutvustamiseks. ”

Ettevõte pakub oma klientidele järgmisi digilahendusi:

  • Müügisalongi droonivideo, mis annab virtuaalse ülevaate kõigi müügisalongi toodete kohta.
  • Tootevideod, mis aitavad klientidel tooteid paremini visualiseerida ja teha ostuotsust.
  • Uus digitaalne kataloog.
  • Tihe koostöö oma müügiesindajatega. Ettevõte pakub neile uusimaid iPadi tööriistu, mis aitavad korraldada virtuaalseid kohtumisi edasimüüjate ja disaineritega.
  • Ajakohane ja kasutajasõbralik teave ettevõtte veebisaidil www.sarreid.com.

Tõlkis: Merle Tsirk,

Kasutatud allikas: https://www.furniturelightingdecor.com/sarreid-works-digital-initiatives-response-coronavirus

Foto: www.sarreid.com

Jaga postitust:
FacebookLinkedIn