Veebiplatvormid nagu Amazon ja Leroy Merlin loovad puidutootjatele atraktiivseid võimalusi jõuda otse välismaa kliendini. Kuigi Amazon on viimased 10 aastat olnud online müügi kuningas, siis Leroy Merlin on uus ja kiirelt tõusev täht. Mõtle Leroy Merlinist kui Amazonist 10 aastat tagasi. Tugev usaldus ja brändituntus, kiirelt kasvav online platvorm ja vähene konkurents. Õigete teadmiste ja tööriistadega võid ka sina sealt leida oma järgmise ettevõtte kasvumootori.

Infoseminari viib läbi Mihkel Moosel, kes on Amazonis tegutsenud 8 aastat. Selle aja jooksul on ta edukalt müünud enam kui 150-t erinevat toodet ja ehitanud kolm enam kui miljonikäibega kontot. Üks neist ka puidu ja mööbli valdkonnas. Tänasel päeval ehitab Mihkel Amazoni kõrvalt oma brändi Leroy Merlini platvormil ning aitab Eesti puidu- ja mööblitootjatel seal õnnestuda. Neist üks kasvas nullist 60 000€ kuukäibeni kõigest poole aastaga.

Tule ja kuula, millised võimalused on Amazonis ja Leroy Merlinis sinu ettevõttel.
Aeg: 27. mai kell 14.00-15.30
Koht: veebis või kompetentsikeskuses TSENTER (Pärna tee 1, Väimela)

Veebis osalejatele saadetakse Teamsi link 27. mai hommikul. Vajalik on eelregistreerimine siin hiljemalt 22.05.

Sündmus on osalejatele tasuta, kuid selle eest arvestatakse vähese tähtsusega abi (VTA).

Küsimuste korral kirjuta või helista +372 5301 0475.

Jaga postitust:
FacebookLinkedIn