Veebiseminar 11. juunil kl 9.30 – 12
• Kuidas uuenenud olukorras oma koht ja toode leida?
• Kas selleks peab oma ärimudelile otsa vaatama?
• Kui perspektiivikad on minu tooted?
• Kuidas saada LinkedIn-i ja e-kirja teel kontakti õigete inimestega?
Raha pole maailmast otsas, aga on muutunud rõhuasetused. Euroopa mööblitööstust on tabanud praegused kaubandus- ja reisipiirangud eriti rängalt. Paljud suured kaubamärgid on kokku kukkumise äärel. Paremini saavad hakkama need mööblimüüjad, kel on olemas suuremad ressursid ning hästi arenenud veebipõhine müük. Mööblitööstus, mis sellest kriisist väljub, võib olla väga erinev sellest, mis see sellesse sisenedes oli.
Kalev Kaarna jagab veebiseminaril mõtteid sellest, kuidas praeguses olukorras leida oma õng ja kala ikkagi kinni püüda.
Kalev Kaarna on Superangel Alpine House kiirendi programmijuht ja aidanud üle 12 aasta nii kogenud kui alustavatel ettevõtetel ärimudeleid uuendada ning välisturgudele jõuda.
Veebiseminar toimub Zoom-keskkonnas. Kõigile osalejatele saadetakse seminari kutse 10. juunil.
Lisainfo: tsenter@tsenter.ee