Iga edukas ettevõtte omanik on mõistnud, et muutused on vältimatud ning võtnud ette vajalikud sammud muutustega kohanemiseks, et püsida konkurentsivõimeline ning jätkata tulu teenimist. Mõned peamised muudatused, millega kõigi tööstusharude ettevõtted on pidanud viimase kümne aasta jooksul kokku puutuma, hõlmavad muutusi tarbijate ootustes ja ostuharjumustes, majanduslikke ja sotsiaalmajanduslikke muutusi ning loomulikult pidevalt arenevat tehnoloogiat.

Tehnoloogia on drastiliselt muutnud paljude ettevõtete tänast äritegevust ja ka seda, kuidas ja kui palju tarbijad ostavad. Mööblitööstuse tehnoloogiatrendid on viinud edukate veebipoodide arvu ja mööblitööstuse üldise kasvu märkimisväärse suurenemiseni.

Tarkvara-tehnoloogiatel on mitu eesmärki: mõned neist pakuvad lahendust, mis võimaldab klientidel toodet füüsiliselt näha, teised aga võimaldavad klientidel paremini oma kodus mööblitükki visualiseerida. Ettevõtte seisukohast on kõigi nende tehnoloogiate eesmärk suurendada tulu ja võimaldada mööblitööstuse kasvu väga konkurentsitihedal turul.

Seetõttu võiks iga mööbliettevõte mõelda, kuidas saaks ära kasutada järgmisi tarkvara-tehnoloogiaid, et kasvatada ettevõtet ja saada suuremat tulu.

3D-mudelid ja toodete digitaliseerimine

Traditsioonilisest turundusest digitaalsele üleminek pole kindlasti ilma raskusteta. Mitmeid aastaid tagasi oleks see paljudele tundunud võimatu, kuid tänapäevased edusammud toodete digitaliseerimisel on võimaldanud paljudele mööblitööstuse ettevõttele täielikku digitaalsele turundusele üleminekut.

See lahendab ka probleemi, millega paljud mööbliettevõtted kokku puutuvad – liiga palju tooteandmeid ilma tõhusa meetodita selle haldamiseks. Koos ajaga, mis on raisatud infotaotluste täitmiseks ja ebaefektiivse süsteemiga tarnijatele või partneritele andmete edastamiseks, väheneb tootlikkus ning viibivad muud olulised projektid.

Toote digitaliseerimine võib olla drastiline muutus, aga ka täiesti tasuv muutus, kuna see pakub teile andmefaile, mida saab hõlpsasti jagada mitme platvormi vahel nii müügi-, tootmise- kui ka äripartnerite seas.

Siin on näide digitaliseerimisprotsessi läbinud tootest. Lõpptulemuseks on 3D-mudel, mida saab kasutada igasugustesse e-turundussüsteemidesse paigutamiseks, näiteks video sotsiaalmeediasse. Samuti on 3D-mudelile lihtne anda uus pind, värv või tekstuur. Täpselt nii on võimaik teha ka mööbliesemetega.




soodustab klientide ja koostööpartnerite vahelist tõhusamat suhtlemist, mis omakorda toob kaasa tulevase müügi kasvu. Kuna tarbijad soovivad tooteid näha juba enne, kui neid poes müüakse, on esimene samm digitaalses ümberkujundamises ettevõtte arengu seisukohalt väga oluline.

Erinevad mudelite visualiseerimise tarkvarad pakuvad ideaalseid võimalusi toodete tutvustamiseks turundajatele, partneritele ja klientidele. Kui tulevasi tooteid tuleb kiiresti turustada, annavad kvaliteetsed 3D-mudelid mitmeid eeliseid:

  • turundusmaterjalide koostamine ei ole nii kallis
  • väheneb turustamisaeg
  • võimalus näidata toodet kõigis värvides, stiilides ja kujundites

Veebis on kättesaadavad nii täiesti tasuta tarkvarad nagu nt  FreeCad, OpenSCADBlender ja tarkvarad, mida saab tasuta kasutada teatud piirangutega on nt OnShapeSketchUp,  Fusion 360.

ImageScripting

Nagu eelpool mainitud, on mööbliettevõtted pikka aega vaeva näinud konkreetse kliendi vajadusega – kuidas panna kliente veebist mööblit ostma, kui nad sooviksid toodet ise näha ja puudutada? Üheks lahenduseks on ImageScripting, mille tehnoloogiat saab kasutada fotorealistlike piltide tegemiseks igast mööbliesemest, see võimaldab toodet veebis realistlikult ja detailselt näidata. Tarbijad, kes vaatavad tooteid veebis, saavad neid suuremaks ja väiksemaks suumida, ilma et kaotaks kvaliteeti, pöörata pilte erinevate nurkade all ja näha igat toodet erinevate värvide ja stiilidega. Piltidel kujutatud toote osasid saab eraldada, et paljastada varjatud komponendid ja funktsioonid.

ImageScripting on midagi palju enamat kui tõhus alternatiiv traditsioonilisele 360° tootefotograafiale. See on võimalik ainult tänapäevaste arenenud arvutitehnoloogiate abil, mis teeb sellest veel ühe põneva ja vajaliku sammu ettevõtte digitaalses ümberkujunduses.

Vaadake allolevat näidet kvaliteetsetest kontoritoolidest ning kuidas on 3D-mudeleid kasutatud mitte ainult toodete detailide tutvustamiseks, vaid ka selleks, et tutvustada ettevõtte kaubamärki.

Product configurators

Üleküllastunud turul, kus konkurendid on juba oma digitaalsete muutuste poole liikumas, peab oma eelise säilitamiseks ja suurema osa sihtturu hõivamiseks tegema järgmise sammu. Product configurator tööriistad pakuvad võimalust pakkuda nii kliendile positiivset kogemust kui ka eristuda konkurentidest.

Selle hõlpsasti kasutatava tööriista abil saate oma toodete, mudelite, värvide ja tekstuuride kataloogi esitada lõbusalt ja kaasahaaravalt. See võimaldab klientidel teie toodetega „suhelda“, julgustades neid jätkama toodetega tutvumist ja lõpuks suunates neid valima oma lemmiktoote ja ostu lõpule viima.

Veelgi kõrgemale tasemele minekuks on võimalik kasutada Cadesign Form`i poolt välja töötatud GoCustom tööriista. GoCustom`iga saate kasutada täiustatud andmekogumise võimalusi, mis pakuvad teile terviklikke klientide käitumise andmeid.  Seda on lihtne kasutada ning võimaldab esitleda teie toodeteid kõigi ekraanisuuruste ja -seadmetega. Kuna seda saab veebisaidil rakendada ilma ulatusliku programmeerimise või kodeerimiseta, saate oma tooteid interaktiivse ja dünaamilise kataloogi kujul digitaalselt tutvustada.

WebAR

Liitreaalsus kõlab nagu midagi ulmefilmist, mis leiab aset tulevikus, kuid tõde on see, et see on midagi, mis võib aidata teil oma eesmärke tõeliselt tähelepanuväärsel viisil täita. See täiustatud visuaalse kommunikatsiooni vahend aitab teil täita ja ületada tarbijate ootusi, suurendades mööblitööstuse kasvu ja tulusid.

WebAR aitab mööblitööstuses lahendada kaks olulist probleemi – oma toodete õigeaegne turule toomine ning keeruka ja kalli toote väärtuse ja kasulikkuse rõhutamine B2B-s.

See on ka tõeliselt ainulaadne müügivahend, mis võimaldab kliendil hõlpsasti visualiseerida, kuidas toode tema enda koju sobib. See saavutatakse teie toodete digitaalsete mudelitega, mida saab AR-tehnoloogia abil paigutada reaalsesse keskkonda. Kujutage ette, kui palju lihtsam oleks langetada lambi, diivani või laua ostuotsus, kui näete, kuidas see teie enda kodus välja näeb. Seda teeb WebAR ja seetõttu on see tulude kasvatamisel nii edukas.

BIM objects

Kui investeerite mööblitööstuse tehnoloogilistesse suundumustesse, võite saada hulgaliselt eeliseid, mida kümme aastat tagasi poleks olnud lihtne realiseerida. Mõelge BIM-ile ehk ehitise infomudelile. See keeruline tehnoloogia on spetsiaalselt loodud selleks, et saaksite projektid lõpule viia lühema aja jooksul, minimaalsete või puuduvate puudustega ning tasuvamail viisil. BIM on strukturaalse andmebaasina organiseeritud kõikide andmete kogum, millest on lihtne teha “visuaalseid” ja “arvulisi” päringuid.

Mööblitootjad saavad BIM-i kasutada toodete digitaliseerimiseks, et klientides rohkem huvi äratada. Seega on ka BIM tarkvara kasutamine mööblitööstuse üheks digitaliseerimise suundumiseks.

CAD packages

CAD oli kunagi arhitektide ja sarnaste valdkondade jaoks loodud tehnoloogia, mis aitas välja töötada üsna ebahuvitavaid ja ülitehnilisi digitaalseid mudeleid. Kuid tänapäeval on CAD täielikult integreerunud digitaalse valdkonnaga ja seda saab kasutada paljude toodete hämmastavalt loominguliste ja interaktiivsete 3D-mudelite kujutamiseks.

CAD tööriist pakub palju rohkem võimalusi kui lihtsalt digitaalsete piltide loomist – tooteid saab esitleda erinevates seadetes koos täiustatud valgustuse, visuaalselt hämmastavate tekstuuride ja stiilivalikuga.

Nii CAD-mudelite eelised kui ka võimalused on lõputud. Üks CAD-mudel annab teile ühe illustratsiooni, mida saab kasutada oma äranägemise järgi. Kui te investeerite CADi tasulistesse pakettidesse, on teil juurdepääs kõikidele illustratsioonidele, mida saab erinevates keskkondades kokku panna, moodustades terviklikuma pildi. See võimaldab tooteid paremini klientidele visualiseerida.

Kokkuvõtteks

Te ei pea tingimata aru saama, kuidas täpselt kogu see uus tehnoloogia töötab – peate lihtsalt teadma, et see töötab. See aitab meelitada uusi kliente ning oma tooteid klientidele esitleda leidlikul ja fantaasiarikkal moel. Samuti aitab see tarbijatel jõuda õige ostuotsuseni ning suurendada ettevõtte tulusid.

Need on olulised asjad, mida tuleks kaaluda, kui mõelda, kas on vaja investeerida mõnda ülalnimetatud tehnoloogiasse. Mõelge ka sellele, et need tööriistad pole lihtsalt trendikas trikk – need on vahendid, mida teie kliendid saavad kasutada ostuotsuse tegemisel. Need on vahendid, mis jätavad teie klientidele positiivse kogemuse ja meeldejääva mulje.

Nende tehnoloogiliste suundumuste omaksvõtmine ja edendamine mööblitööstuses muudab mitte ainult täielikult teie äritegevuse viisi, vaid ka seda, kuidas saate kliente tõhusalt kaasata ning nende ostuteekonda paremaks muuta.

Tõlkis: Merle Tsirk, 

Kasutatud allikas:
https://www.cadesignform.com/blog/technologies-that-drive-revenue-in-the-furniture-industry

Loe lisaks:

Kui palju maksab 3D renderdamine? – TSENTER

Mööblitööstuse trendid 2021. aastaks – TSENTER

Jaga postitust:
FacebookLinkedIn